Využití pomůcek při plaveckém výcviku dětí 1. - 5. třídy ZŠ – PhDr. Jitka Králíková, BA (Hons)
PhDr. Jitka Králíková, BA (Hons)
Bakalářská práce
Využití pomůcek při plaveckém výcviku dětí 1. - 5. třídy ZŠ
The use of swimming aids during the training of elementary school children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je shromáždění dostupných informací o plaveckých pomůckách, uvést jejich využití a vhodnost při plaveckém výcviku a uvést jak vypadá skladba plaveckého výcviku dětí prvního stupně základních škol v plavecké škole. Práce popisuje jednotlivé plavecké pomůcky a jejich využití při nácviku techniky plaveckých stylů. Také se v práci zabývám zdravotními aspekty plavání, správnou …víceAbstract:
The aim of this work is to gather available information on swimming aids, indicate their use and suitability for swimming training and indicate how the composition of swimming training of primary school children at the swimming schools looks like. The work describes the swimming aids and their use in training techniques of swimming styles. This work also deals with health aspects of swimming, proper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sc7ld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Dita Hlavoňová, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Miloš Lukášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Technika plaveckého způsobu prsa
Petr Červinka -
Plavecký výcvik a nemocnost dětí v základním plaveckém výcviku
Tomáš Křesálek -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Going Meta: Students' perceptions
Filip Švehelka -
Design and adjustment of learning activities for dyslexic EFL students
Hana Jaitnerová -
Foreign Language Test Anxiety Among Czech Vocational Upper-Secondary Students
Lenka Lemeer -
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Petra Chaloupková -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná