Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR – Michal Hubáček
Michal Hubáček
Bakalářská práce
Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR
Online Communication of Ducati and Yamaha Brands in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním online komunikace prémiové značky Ducati s online komunikací mainstreamové značky Yamaha v prostředí České republiky. Práce se zaměří na srovnání komunikace skrze sociální sítě Facebook a YouTube, internetové stránky a direct mail. Dotazníkem ověří autor příjem, důležitost a hodnocení komunikace mezi uživateli motocyklů a srovná jak mezi uvedenými značkami, tak …víceAbstract:
This Bachelor´s thesis follows up the comparison of online communication of premium brand Ducati with online communication of mainstream brand Yamaha in the area of Czech Republic. Thesis will focus on a comparison of communication through social networks Facebook and YouTube, Internet sites and direct mail. Author verifies by a questionnaire income, importance and evaluation of communication among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hubáček, Michal. Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volně dostupné online technologie využívané v informačním vzdělávání - srovnávací analýza
Vanda Gřešáková -
Přehledová a srovnávací analýza online distribučních kanálů letenek
Ondřej Cikánek -
Srovnávací analýza prezenční a online výuky češtiny pro cizince a integrace studentů do vysokoškolského vzdělávacího systému v ČR
Bates Nugmanova -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Linguistic means in reports on the UN Climate Change Conference (COP26) by American Online News Outlets: Comparative analysis.
Anna Kuznetcova -
Price discrimination theory and its online practice
Asilbek Yusupov -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó