Bc. Martin Kuželka
Bachelor's thesis
Metody guerilla marketingu
Guerrilla Marketing Methods
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá guerillovým marketingem. Text se v teoretické části zaměřuje na jeho historii, principy, pravidla a metody. Pozornost je zde věnována také rozdílům mezi tradičním a guerillovým marketingem i etické a legální stránce této formy propagace. Příklady uvedené v praktické části práce ilustrují možnosti, jaké tato alternativní forma propagace nabízí, problémy, které s realizací …moreAbstract:
This bachelor thesis is concerned with guerrilla marketing methods. In the theoretical part, the thesis deals with guerrilla marketing's history, its principles, rules and methods. Attention is devoted also to differences between traditional marketing and guerrilla marketing as well as to the ethical and legal aspects of the latter propagation form. The examples presented in the practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oiq3m/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Guerilla marketing
Dominika GADUŠOVÁ -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Nove trendy v marketingu analyza, moznosti uplatneni v CR
Ondřej MÁČALÍK -
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Marek Ertelt -
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina