Mgr. Martin SYNEK

Master's thesis

Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů

Specific communication and corporate design fairs and exhibitions
Abstract:
Diplomová práce pojednává o komunikačních specifikách výstav a veletrhů, o provázanosti corporate designu veletrhu s corporate identity organizátora akce, o variantách provázanosti a tvorby jednotlivých vizuálních stylů výstav a veletrhů. V teoretické části popisuje historii libereckých, brněnských a pražských veletrhů.
Abstract:
Thesis deals with the specifics of communication fairs and exhibitions, the cohesion of corporate design and corporate identity to trade fair and organizer, the variations of cohesion and production of their visual styles. It deals with the history of Liberec, Brno and Prague fairs in the theoretic part.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 17077

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SYNEK, Martin. Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe