Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations – Bc. Kamilla Yerkimbekova
Bc. Kamilla Yerkimbekova
Bachelor's thesis
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Online media (social networks) as a communication channel of contemporary public relations
Abstract:
YERKIMBEKOVA, Kamilla. Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations. [Bakalářská práce] University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická. Praha: 2023. 47 str. Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání sociálních sítí jako klíčového komunikačního kanálu moderního Public relations u módní značky vyrábějící …moreAbstract:
YERKIMBEKOVA, Kamilla. Online media (social networks) as a communication channel of contemporary public relations. [Bachelor’s Dissertation] University College Prague – College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics. Prague: 2023. 47 pp. This bachelor's thesis is focused on the issue of using social networks as a key communication channel of modern Public relations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/h8gz2/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2023
- Supervisor: M.A. Jozef Ftorek
- Reader: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Environmentální hodnoty a chování
Karolína Hábová -
Environmentální chování v osobnostních souvislostech
Magdalena MACHAČOVÁ -
pro-environmentální chování českých domácností: existuje divergence města s venkovem?
Ladislav HORÁK -
Environmentální aspekty spotřebního chování Čechů a jejich role při volbě dopravního prostředku v cestovním ruchu
Zuzana Ondečková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová