Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations – Bc. Kamilla Yerkimbekova
Bc. Kamilla Yerkimbekova
Bakalářská práce
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Online media (social networks) as a communication channel of contemporary public relations
Anotace:
YERKIMBEKOVA, Kamilla. Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations. [Bakalářská práce] University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická. Praha: 2023. 47 str. Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání sociálních sítí jako klíčového komunikačního kanálu moderního Public relations u módní značky vyrábějící …víceAbstract:
YERKIMBEKOVA, Kamilla. Online media (social networks) as a communication channel of contemporary public relations. [Bachelor’s Dissertation] University College Prague – College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics. Prague: 2023. 47 pp. This bachelor's thesis is focused on the issue of using social networks as a key communication channel of modern Public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/h8gz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
- Vedoucí: M.A. Jozef Ftorek
- Oponent: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YERKIMBEKOVA, Kamilla. \textit{Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bw8svs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální hodnoty a chování
Karolína Hábová -
Environmentální chování v osobnostních souvislostech
Magdalena MACHAČOVÁ -
pro-environmentální chování českých domácností: existuje divergence města s venkovem?
Ladislav HORÁK -
Environmentální aspekty spotřebního chování Čechů a jejich role při volbě dopravního prostředku v cestovním ruchu
Zuzana Ondečková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová