Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace – Eva ČERNÁ
Eva ČERNÁ
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Evaluation of marketing communication of the chosen organization
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace tanečně sportovního studia FITDANCEART, s.r.o. se sídlem v Plzni a na návrh plánu zlepšení této komunikace. Teoretická část práce se věnuje pojmům, které se týkají například marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu nebo online marketingové komunikace, a to i v prostředí služeb, kultury …víceAbstract:
The presented Bachelor Thesis is focused on evaluation of marketing communication of the dance sport studio named FITDANCEART, s.r.o. based in Pilsen. The Thesis is also focused on the improvement plan of marketing communication of the chosen company. In the theoretical part there are presented terms such as marketing mix, marketing communication, communication mix or online marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Eva. Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace . Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
Eliška Volná -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Designing a marketing plan for the photo studio
Radoslava Stanislavová -
Projekt marketingové komunikace Zlínského tanečního festivalu v rámci komunikačních aktivit TK Fortuna Zlín
Blanka OVČÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Jiří Antoš -
Návrh marketingové komunikace ve firmě POWERPLAY STUDIO
Martina Lukášová