Eva ČERNÁ

Bachelor's thesis

Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace

Evaluation of marketing communication of the chosen organization
Anotácia:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace tanečně sportovního studia FITDANCEART, s.r.o. se sídlem v Plzni a na návrh plánu zlepšení této komunikace. Teoretická část práce se věnuje pojmům, které se týkají například marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu nebo online marketingové komunikace, a to i v prostředí služeb, kultury …viac
Abstract:
The presented Bachelor Thesis is focused on evaluation of marketing communication of the dance sport studio named FITDANCEART, s.r.o. based in Pilsen. The Thesis is also focused on the improvement plan of marketing communication of the chosen company. In the theoretical part there are presented terms such as marketing mix, marketing communication, communication mix or online marketing communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÁ, Eva. Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace . Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/