Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o. – Iveta KOUTNÁ
Iveta KOUTNÁ
Bachelor's thesis
Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.
Internal Communication within GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. Construction Company
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace a využívání PR nástrojů ve zvolené firmě.První část práce vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace PR pro následnou analýzu. Druhá kapitola analyticko - praktická část je složena z identifikace zkoumané firmy, dále z popisu metodiky vlastního průzkumu na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického …moreAbstract:
This Bachelor?s thesis analyses the level of internal communication and the use of PR tools in the selected company. The first part defines the theoretical and practical background, and the PR internal communication suggestions and methods for analysis. Chapter 2, the analytical-practical part, is comprised of the identification of the selected company, the description of the research methods on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier:
18692
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUTNÁ, Iveta. \textit{Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/bwd5mk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOUTNÁ, Iveta. Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter