Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran – Bc. Tomáš Jahn
Bc. Tomáš Jahn
Diplomová práce
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Political marketing - marketing communication of conservative european parties
Anotace:
Tématem této diplomové práce je politický marketing konzervativních politických stran v České republice. V první části má práce za účel popis a analýzu jednotlivých nástrojů marketingu a jejich aplikace v podmínkách politického prostředí. Jedním z cílů je i analýza rozdílů politického a standardního marketingu. V další částí jsem s v práci kladl za cíl analyzovat marketingovou kampaň zavedené politické …víceAbstract:
Topic of this master thesis is political marketing of conservative political subjects in Czech Republic. First part of this thesis is dedicated to description of marketing tools and their application in the environment of Czech political marketing. One of aspects which were described thoroughly is the difference between standard and political marketing. Next part of this thesis is dedicated to explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0hjx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
Projevy populismu u hnutí ANO
Roman LEXA -
Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu
Terezie ŠKOLOVÁ -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK