Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran – Bc. Tomáš Jahn
Bc. Tomáš Jahn
Master's thesis
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Political marketing - marketing communication of conservative european parties
Abstract:
Tématem této diplomové práce je politický marketing konzervativních politických stran v České republice. V první části má práce za účel popis a analýzu jednotlivých nástrojů marketingu a jejich aplikace v podmínkách politického prostředí. Jedním z cílů je i analýza rozdílů politického a standardního marketingu. V další částí jsem s v práci kladl za cíl analyzovat marketingovou kampaň zavedené politické …moreAbstract:
Topic of this master thesis is political marketing of conservative political subjects in Czech Republic. First part of this thesis is dedicated to description of marketing tools and their application in the environment of Czech political marketing. One of aspects which were described thoroughly is the difference between standard and political marketing. Next part of this thesis is dedicated to explanation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a0hjx/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
Projevy populismu u hnutí ANO
Roman LEXA -
Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu
Terezie ŠKOLOVÁ -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK