Bc. Jana Tobeková

Bakalářská práce

Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu

Launching a New Product on the Market - Marketing Communication Concept for a New Product or Service in the Company/Organization/Library/Museum
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá základními fázemi marketingové strategie v Goethe-Institutu při zavedení nové služby na trh. Jazykový institut se v rámci rozšíření nabídky kurzů rozhodl uvést na trh novou službu - kurz, jehož výuka probíhá prostřednictvím dálkového e-learningového kurzu německého jazyka. Teoreticko – metodologická část je soustředěna na historii marketingu a objasnění jednotlivých …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with basic phases of Marketing communication Concept for a new service in Goethe-Institut on the market. Language college decided close to within extension offer launching a new service – course, there the Education Programme is base upon the correspondence e-learning course of german language. The Theoretical-methodological part is focused on the marketing history and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
  • Oponent: Ing. Jana Vostrá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní