Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu – Bc. Jana Tobeková
Bc. Jana Tobeková
Bakalářská práce
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu
Launching a New Product on the Market - Marketing Communication Concept for a New Product or Service in the Company/Organization/Library/Museum
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá základními fázemi marketingové strategie v Goethe-Institutu při zavedení nové služby na trh. Jazykový institut se v rámci rozšíření nabídky kurzů rozhodl uvést na trh novou službu - kurz, jehož výuka probíhá prostřednictvím dálkového e-learningového kurzu německého jazyka. Teoreticko – metodologická část je soustředěna na historii marketingu a objasnění jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with basic phases of Marketing communication Concept for a new service in Goethe-Institut on the market. Language college decided close to within extension offer launching a new service – course, there the Education Programme is base upon the correspondence e-learning course of german language. The Theoretical-methodological part is focused on the marketing history and …víceKlíčová slova
Klíčová slova analýza cena distribuce služeb e-learningový kurz Goethe-Institut jazykový institut komercializace marketingový mix marketingová strategie marketingový výzkum média produkt služba trh. analyse price distribution of services e-learning course language college commercialization marketing mix marketing strategy marketing research product service market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a5lin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Jana Vostrá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOBEKOVÁ, Jana. \textit{Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/bws5ev/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková