Petra Nagyová
Bachelor's thesis
A Business Plan for a Dance Studio
A Business Plan for a Dance Studio
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the establishment of a business plan for a dance studio. The aim of this work is to find out if there is a possibility to be profit-making. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theory describes the basic business terms such as an entrepreneur, entrepreneurship, legal forms of business in the Czech Republic, and a business …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro taneční studio. Jejím cílem je zjištění, zda existuje možnost, že bude podnik ziskový. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá definicemi podnikatele a podnikání, popisem právních forem podnikání v České republice a podnikatelského záměru. Praktická část pak uplatňuje znalosti z teoretické …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Kolář, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nagyová, Petra. A Business Plan for a Dance Studio. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Leona Bilková