Tvořivý deník a jeho využití v primárním vzdělávání – Tereza Všetečková
Tereza Všetečková
Master's thesis
Tvořivý deník a jeho využití v primárním vzdělávání
The Creative Journal and Its Use in Primary Education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodou tvořivého deníku a jejím využitím na 1. stupni základní školy. Teoretická část je věnována tvořivosti, přičemž se zaměřuje především na specifika tvořivosti dětí mladšího školního věku a postavení tvořivosti ve výchovně-vzdělávacím procesu. Dále obsahuje seznámení s metodou tvořivého deníku a aspekty jejího zařazení do vyučování. Praktická část přináší metodické listy …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the Creative Journal method and its use at primary school. The theoretical part is devoted to creativity and it focuses mainly on the specifics of creativity among primary school pupils and the position of creativity in the educational process. This part also introduces the Creative Journal method and the aspects of its inclusion in teaching. The practical part submits …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Hana Valešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Všetečková, Tereza. Tvořivý deník a jeho využití v primárním vzdělávání. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání ve Španělsku
Veronika Pelcová -
Multikulturní výchova a možnosti její realizace v primárním vzdělávání
Iveta Henselová -
Texty a dramatická výchova v primárním vzdělávání
Lenka KOLARCZYKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva