Prostorová distribuce značkových kol v České republice – Bc. Adam MĚRKA
Bc. Adam MĚRKA
Diplomová práce
Prostorová distribuce značkových kol v České republice
Spatial distribution of branded bicycles in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá prostorovým rozložením prodeje jízdních kol v České republice. Část práce je věnována analýze českého a evropského trhu s jízdními koly. Stěžejní část práce se zabývá světovými značkami jízdních kol a prostorovému rozložení jejich prodejců v České republice. Je provedena kategorizace značek dle jejich četnosti a rozmístění. Práce se také zaměřuje na maloobchod, skrze který jsou jízdní …víceAbstract:
The thesis is focused on the spatial distribution of bicycle sales in the Czech Republic. A part of the thesis is devoted to the analysis of the Czech and European bicycle market. The main part of the thesis deals with the world brands of bicycles and the spatial distribution of their dealers in the Czech Republic. Brand categorization is done according to their frequency and deployment. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marián Halás, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MĚRKA, Adam. Prostorová distribuce značkových kol v České republice. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza image značky cyklistické společnosti
Vendula Hluchá -
Propagace cyklistických značek na trhu ČR
Hana Masopustová -
Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice
Lucie NAVAROVÁ -
Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Jakub Hutník -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Maloobchod v čase koronakrízy
Ivana Šípošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva