Richard Janalík
Bakalářská práce
Řízení prodejní politiky
Proceedings of Sales Policy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením prodejní politiky ve společnosti Juta a.s., závodu 10 Olomouc. V teoretické části definuje základní pojmy jako prodejní politika, akciová společnost, marketing a marketingový mix, segmentaci, některé marketingové strategie a analýzy. Je proveden rozbor součástí marketingového mixu, segmentace trhu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy k identifikaci nových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the management of sales policy in the company Juta inc, plant 10 Olomouc. The theoretical part defines basic concepts such as sales policy, joint stock company, marketing mix and marketing, segmentation, some marketing strategies and analysis. It is an analysis of the marketing mix, market segmentation, analysis of internal and external business environment to identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janalík, Richard. Řízení prodejní politiky. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Petra Háčková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Odbytová politika v podniku
Sergey Cheremukhin -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá
Název
Vložil
Vloženo
Práva