Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání – Petr HEJL
Petr HEJL
Bachelor's thesis
Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání
Professional biography - importance, that respondents attach to their education
Abstract:
Moderní společnost přikládá vzdělávání velký význam. Vzdělávací systémy mají tendenci odpovídat na systémové požadavky společnosti. Fungování vzdělávacích systémů je však také závislé na subjektivní interpretaci přínosu vzdělávání. Lze říci, že čím větší je diskrepance mezi systémovými požadavky a subjektivní interpretaci přínosu vzdělávání, tím méně jsou systémy vzdělávání funkčně efektivní. Cílem …moreAbstract:
Modern society attaches great importance to education. Educational systems tend to respond to system demands. Functioning of educational systems is also dependent on the subjective interpretation of the benefits of education. It can be said that the greater is the discrepancy between system requirements and subjective interpretation of the benefits of education, the less functionally effective are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2014
Accessible from:: 31. 3. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. František Znebejánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJL, Petr. \textit{Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/bxbir0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEJL, Petr. Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání. Jihlava, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Formální vzdělávání dospělých: Motivace pro opětovný vstup do systému formálního vzdělávání, koncepce slaďováním studijního, profesního a osobního života studentů kombinované formy studia Západočeské univerzity v Plzni
Dana GABRIŠOVÁ -
Profesní biografie - význam, který respondenti přisuzují svému vzdělání
Petr HEJL -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Postoje a hodnoty mladých lidí a řešení konfliktu práce versus rodina
Kateřina Balunová -
Hodnoty a hodnotové orientace ukrajinské a české populace v komparativní perspektivě
Mariia Martynova -
Rodina vysokoškolsky vzdělaných manželů: vývoj genderových hodnot
Marie Hořavová -
Rodina jako faktor pro utváření životního stylu dítěte: Vliv pohybových a stravovacíxh návyků v rodině na BMI dítěte
Kristýna PTÁČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
4/4/2014