Dopady pořádání běžecké série RunCzech na cestovní ruch destinací Liberec, Ústí nad Labem 2020 – Karolína Vološinová
Karolína Vološinová
Master's thesis
Dopady pořádání běžecké série RunCzech na cestovní ruch destinací Liberec, Ústí nad Labem 2020
Impacts of organization RunCzech running series on tourism destinations Ústí nad Labem and Liberec in 2020
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením a porovnáním ekonomických, sociálních, marketingových a mediálních dopadů na cestovní ruch, popisem environmentálních přístupů organizátorů v rámci sportovních eventů běžecké série RunCzech- Mattoni 1/2 Maraton Ústí nad Labem 2020, Liberec Nature Run 2020 společně s minulými ročníky závodů. Teoretická část práce vymezuje sportovní cestovní ruch, definuje klasifikaci …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation and comparison of economic, social, marketing and media impacts on tourism, a description of the environmental approaches of the organizers within the sports events of the RunCzech– Mattoni 1/2 Marathon Ústí nad Labem 2020, Liberec Nature Run 2020 together with previous years. The theoretical part of the thesis defines sports tourism, the classification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedúci: Jan Herget
- Oponent: Tomáš Mirovský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83026
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek