Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku – Ing. Sofya Tedeeva
Ing. Sofya Tedeeva
Diplomová práce
Trendy CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku
Trends in CRM and their application in company practice
Anotace:
Práce se zabývá trendovou analýzou CRM a možnosti jejich využití v praxi podniku. Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu modelu CRM ve zkoumaném podniku za účelem posílení jeho konkurenceschopnosti v tržním prostředí. Pro dosažení stanoveného cíle je vpráci provedeno zpracování teoretických východisek na základě literární rešerše, provedena analýza současného stavu CRM ve zkoumaném podniku …víceAbstract:
The thesis deals with trend analysis of CRM and possibilities of their use in company practice. The aim of this diploma thesis is to create a CRM model in the company under review in order to strengthen its competitiveness in the market environment. In order to achieve the stated goal, the theoretical background is processed on the basis of literary research, an analysis of the current state of CRM …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/shusm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová