Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování – Bc. Eva Hroboňová
Bc. Eva Hroboňová
Diplomová práce
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
The Differences between Generations in Consumer Behaviour
Anotace:
Práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů mobilních telefonů s cílem identifikovat rozdíly v nákupním procesu mezi generací X a generací Y. V první části je zaměřeno na teoretické poznatky zakládající se na dosavadních výzkumech z oblasti nákupního chování, nákupního procesu, faktorů ovlivňujících nákupní proces, generačních charakteristik a nákupu mobilních telefonů. V druhé části práce je …víceAbstract:
This thesis is focused on buying behaviour of cell phone consumers. The goal is to identify the differences in consumer buying process between generation X and generation Y. In the first part, the main focus is on theoretical background based on the existing research of the buying behaviour and process, factors affecting the buying process, generation characteristics and cell phone buying practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vhj7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Michaela Sommerová -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Ondřej Doležel -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová