Bc. Eva Hroboňová

Master's thesis

Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování

The Differences between Generations in Consumer Behaviour
Anotácia:
Práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů mobilních telefonů s cílem identifikovat rozdíly v nákupním procesu mezi generací X a generací Y. V první části je zaměřeno na teoretické poznatky zakládající se na dosavadních výzkumech z oblasti nákupního chování, nákupního procesu, faktorů ovlivňujících nákupní proces, generačních charakteristik a nákupu mobilních telefonů. V druhé části práce je …viac
Abstract:
This thesis is focused on buying behaviour of cell phone consumers. The goal is to identify the differences in consumer buying process between generation X and generation Y. In the first part, the main focus is on theoretical background based on the existing research of the buying behaviour and process, factors affecting the buying process, generation characteristics and cell phone buying practice …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management