Etické aspekty v marketingové komunikaci – Linda Lindová
Linda Lindová
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in marketing communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce poukazuje na prohřešky proti slušnému chování, konkrétně v oblasti politického marketingu. Praktická část této práce mapuje postoje a metody firmy Cambridge Analytica, která stála za kampaněmi, které zvítězili, konkrétně Brexit a volba amerického prezidenta Donalda Trumpa. Na základě získaných informací je popsána současná situace a pozornost je věnována etickým problémům, vyskytujícím …viacAbstract:
This bachelor thesis highlights the violations against good behavior, specifically in the field of political marketing. The practical part of this thesis maps the attitudes and methods of Cambridge Analytica, which stood for the campaigns that won, namely Brexit and the election of US President Donald Trump. Based on the information obtained, the current situation is described and the attention is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wlisc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
SCL group a Cambridge analytica: jak ovlivnily politiku a společnost v Evropě a Severní Americe
Martin Komínek -
Big Data approach to sentiment analysis
Karandeep Handa -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová