Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí – Michaela Gavendová
Michaela Gavendová
Bakalářská práce
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Public Relations Tools and their Influence on the Image of Companies in the IT Environment
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje stručný úvod do problematiky komunikačních nástrojů Public Relations a jejich vlivu na image firem v IT prostředí a vychází převážně z pramenů zapůjčené literatury a běžně dostupných zdrojů na internetu. V teoretické části popisuje a definuje pojem Public Relations navazující na jeho komunikační nástroje, které definuje a řeší jejich vliv na image firmy. Dále se v …víceAbstract:
This bachelor´s thesis describes communication tools of Public Relations and their influence on companies´ image. It mainly depicts IT surroundings and stems from borrowed literature and sources on the internet. The theoretical part deals with the concept of Public Relations that is associated with communication tools which defines and tries to solve the influence on companies´ image. The thesis deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Zveřejnit od: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gavendová, Michaela. Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Martina Kunová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková