Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí – Michaela Gavendová
Michaela Gavendová
Bachelor's thesis
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Public Relations Tools and their Influence on the Image of Companies in the IT Environment
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje stručný úvod do problematiky komunikačních nástrojů Public Relations a jejich vlivu na image firem v IT prostředí a vychází převážně z pramenů zapůjčené literatury a běžně dostupných zdrojů na internetu. V teoretické části popisuje a definuje pojem Public Relations navazující na jeho komunikační nástroje, které definuje a řeší jejich vliv na image firmy. Dále se v …moreAbstract:
This bachelor´s thesis describes communication tools of Public Relations and their influence on companies´ image. It mainly depicts IT surroundings and stems from borrowed literature and sources on the internet. The theoretical part deals with the concept of Public Relations that is associated with communication tools which defines and tries to solve the influence on companies´ image. The thesis deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2015
Accessible from:: 19. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAVENDOVÁ, Michaela. \textit{Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bxvskj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gavendová, Michaela. Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information technologies in administration
Theses on a related topic
-
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Martina Kunová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková