Stáří a stárnutí z pohledu studentek oboru Sociální pedagogika – Šárka Chlupová
Šárka Chlupová
Bachelor's thesis
Stáří a stárnutí z pohledu studentek oboru Sociální pedagogika
Age and Aging from the Perspective of Social Pedagogy Students
Abstract:
Předmětem této práce je prozkoumat téma Stáří a přípravy na stáří, přičemž se budeme snažit porozumět pohledu a vnímání tématu studentkami oboru Sociální pedagogika na Fakultě humanitních studií ve Zlíně. V první kapitole je pozornost věnována vymezení pojmů jako je sociální pedagogika, gerontologie a ageismus a zjištění vzájemných vazeb mezi těmito pojmy. Následně je rozebíráno stárnutí a stáří, společně …moreAbstract:
Preparation for old age, while trying to understand the point of view and perception of the topic by the female students of social pedagogy at the Faculty of Humanities in Zlín. In the first chapter attention is paid to the definition of terms such as social pedagogy, geron-tology and ageism, also the connection between those terms is examined. Subsequently, aging and old age are discussed, along with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chlupová, Šárka. Stáří a stárnutí z pohledu studentek oboru Sociální pedagogika. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Předčasné odchody ze studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na úrovni bakalářského stupně studia
Michaela Orságová -
Sociální pedagogika v konceptu mezinárodní třídy na University College Lillebælt v Dánsku
Barbora Němcová -
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Šárka Chlupová -
„Kvalita studia oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na PdF MU“
Vojtěch Drahoňovský -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Pedagogika Jaroslava Foglara a obecně skautingu
Tomáš Chovanec -
Důsledky působení Měsíce na Zemi ve výuce zeměpisu na druhém stupni základní školy
Alice Chromečková -
Melodram a jeho výzkum, příprava na melodram
David Janík