Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro hotel Vinice Hnanice – Sabina Vodičková
Sabina Vodičková
Bachelor's thesis
Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro hotel Vinice Hnanice
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy a netradiční produkty cestovního ruchu. Cílem bakalářské práce je navrhnout produkt netradičního cestovního ruchu pro hotel Vinice Hnanice a poté vytvořit marketingový mix tohoto produktu. Teoretická část práce se zabývá cestovním ruchem a jeho pojmy, nejdůležitější oblastí této práce jsou nové trendy a netradiční produkty cestovního ruchu. Dále se práce …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on new trends and unconventional tourismproducts. The aim of the thesis is to design an unconventional tourism product for the hotel Vinice Hnanice and then to create a marketing mix for this product. The theoretical part deals with tourism and its concepts, the most important area being the new trends and unconventional tourism products. Thepaper also deals with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/by6bof/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VODIČKOVÁ, Sabina. \textit{Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro hotel Vinice Hnanice}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo. 2017. Available from: https://theses.cz/id/by6bof/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel
Jitka Holasová -
Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel
Jitka Holasová -
Oportunitní jednání klientů cestovní kanceláře
Markéta Vondráková -
Návrh pobytově poznávacího zájezdu za safari do Keni
Lucie Köcherová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights