Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice – Michala Wisurová
Michala Wisurová
Master's thesis
Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice
Segmentation of deodorants and antiperspirants in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje segmentaci spotřebitelů deodorantů a antiperspirantů dle životního stylu. Prostřednictvím segmentace je možné vytvořit detailní profilaci typického spotřebitele daných segmentů a firmám je tak umožněno lépe chápat spotřebitele, zvolit vhodný cílový segment a definovat komunikaci směrem k cílové skupině, která je relevantní a efektivní. V praktické části je realizován celý …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the segmentation of consumers of deodorants and antiperspirants according to lifestyle. Through segmentation, it is possible to create a detailed profile of a typical consumer of the segments, enabling companies to better understand consumers, to choose the appropriate target segment and to define relevant and effective communication towards the target audience. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71637
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Martin Schönfeld
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zdravotní a kosmetické aspekty antiperspirantů a deodorantů
Klára Vojáčková -
Zdravotní a kosmetické aspekty antiperspirantů a deodorantů
Klára Vojáčková -
Sociální klima a řízení lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen a Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Sociální klima a podniková kultura ve společnosti Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev