Didaktické pomůcky pro děti se zrakovými vadami v předškolním věku – Klára JEDINÁKOVÁ
Klára JEDINÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Didaktické pomůcky pro děti se zrakovými vadami v předškolním věku
Educational tools for children in preschool age with eye defects
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí se zrakovým postižením, a to hlavně poruchami binokulárního vidění u dětí v předškolním věku. Práce je rozdělena do 4 kapitol, z nichž 3 jsou teoretické a poslední je praktická. První kapitola se zabývá nejčastějšími zrakovými postiženími objevujícími se v předškolním věku, projevy zrakového postižení a předškolním vzděláváním dětí se zrakovým postižením …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of children with visual impairments, especially with binocular vision disorders in preschool children. The thesis is divided into 4 chapters, 3 of them are theoretical and the last one is practical. The first chapter deals with the most common visual impairments occurring in preschool age, manifestations of visual impairment and preschool education of children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Hana Novohradská
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEDINÁKOVÁ, Klára. Didaktické pomůcky pro děti se zrakovými vadami v předškolním věku. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ