Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy – Barbora BEILOVÁ
Barbora BEILOVÁ
Bakalářská práce
Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy
Digital Technologies in EFL (ESL) Teaching at the Czech Lower Secondary School
Abstract:
The thesis deals with the use of digital technologies in teaching English as a foreign (second) language (EFL, ESL) at lower secondary school. The main objective is to monitor the current state of using digital technologies at a selected school. Based on the collected data, set didactic recommendations. The thesis is structured into two main parts. In the theoretical part, the main terms and approaches …víceAbstract:
Práce se zabývá využíváním digitálních technologií ve výuce anglického jazyka na 2. stupni vybrané základní školy. Jejím cílem je zmonitorovat současný stav a na základě získaných dat navrhnout didaktická doporučení k účinnému využívaní digitálních technologií. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou uvedeny nejdůležitější termíny a přístupy související s využíváním digitálních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEILOVÁ, Barbora. Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk - Matematika (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová