Zdeněk Pěčonka

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt

Marketing strategy of small business entity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití nemovitosti ve Zlatých Horách v okresu Jeseník. První část práce je věnována vymezení cílů a metodiky práce. Následující část obsahuje nezbytná teoretická východiska na která navazuje analytická část ve které je už rozebrán konkrétní problém. Výsledkem práce je návrh marketingové strategie, který je uveden v návrhové části. V této práci jsou rozebrány dva …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the possibilities of using real estate in Zlaté Hory in the Jeseník district. The first part of the thesis is devoted to the definition of the objectives and methodology of the work. The following part contains the necessary theoretical background followed by the analytical part in which the specific problem is already analyzed. The result of the work is a proposal of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Reader: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON