Analýza image vybrané organizace veřejného sektoru – Bc. Martin Šula
Bc. Martin Šula
Diplomová práce
Analýza image vybrané organizace veřejného sektoru
Image assessment of a chosen public sector organization
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku image organizace veřejného sektoru (image veřejné vysoké školy) jako faktoru, který významně ovlivňuje chování spotřebitelů ve vztahu k dané organizaci. Cílem diplomové práce bylo analyzovat obsah image Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity a navrhnout případné změny obsahu image této vzdělávací instituce.Abstract:
Thesis deals with the image of public sector organization (image of the public university faculty) as a factor which has an influence on the consumer behaviour espetially in the relation to given organization. The objective of this thesis was to analyze the image of the Faculty of social studies of Masaryk university and suggest the possible changes of image content of this educational facility.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wbcxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam