Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary – Monika Běloubková
Monika Běloubková
Bakalářská práce
Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary
Film Festival Promotion: The Case Study of the International Film Festival Karlovy Vary
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Propagace filmového festivalu na příkladu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary" se zabývá problematikou zviditelnění takové události, jakou je filmový festival. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako jsou: komunikace, marketingová komunikace, reklama či propagace a stručně se věnuje jejich vývoji.Především se práce zabývá marketingovými nástroji a zásadami …víceAbstract:
The bachelor thesis "Film Festival Promotion: The Case Study of the International Film Festival Karlovy Vary" examines visual presentation and promotion of film festivals. The theoretical part focuses on the definitions of the terms communication, marketing communication tools, advertising promotion, etc. and their historical development. Also mentioned are marketing tools and principles and resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
Lenka Ilavská -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Komunikační mix festivalu Streetfest
Alexander KRAJČÍR -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Návrh komunikačního mixu vybrané události v cestovním
Eva Cimbalníková