Renata Abdulgalejeva

Bakalářská práce

Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram

Vyhodnocení vnímání influencer marketingu mezi Gen Z na Instagramu
Anotace:
Jak se populace Gen Z stává stále aktivnější v nakupování produktů, je pro firmy důležité pochopit, jak efektivně propagovat své produkty této demografické skupině. Každá generace má své jedinečné charakteristiky, které ji odlišují, což přináší nové výzvy i příležitosti pro firmy, které chtějí cílit reklamu na Gen Z. Cílem této diplomové práce je zkoumat, jak se Gen Z vyhýbá reklamám a jaká je účinnost …více
Abstract:
As the Gen Z population becomes increasingly active in purchasing products, it is important for businesses to understand how to effectively promote their product towards this demographic. Each generation has unique characteristics distinguishing them, presenting new challenges and also opportunities for businesses to explore when it comes to advertising towards the Gen Z population. The purpose of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94874