Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram – Renata Abdulgalejeva
Renata Abdulgalejeva
Bakalářská práce
Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram
Vyhodnocení vnímání influencer marketingu mezi Gen Z na Instagramu
Anotace:
Jak se populace Gen Z stává stále aktivnější v nakupování produktů, je pro firmy důležité pochopit, jak efektivně propagovat své produkty této demografické skupině. Každá generace má své jedinečné charakteristiky, které ji odlišují, což přináší nové výzvy i příležitosti pro firmy, které chtějí cílit reklamu na Gen Z. Cílem této diplomové práce je zkoumat, jak se Gen Z vyhýbá reklamám a jaká je účinnost …víceAbstract:
As the Gen Z population becomes increasingly active in purchasing products, it is important for businesses to understand how to effectively promote their product towards this demographic. Each generation has unique characteristics distinguishing them, presenting new challenges and also opportunities for businesses to explore when it comes to advertising towards the Gen Z population. The purpose of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Tereza VESELÁ -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
Lucie FRNOCHOVÁ -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing a vliv influencerů na spotřebitele při volbě brandu
Julie Voborová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Série publicistických rozhovorů na téma vliv fitness influencerů na sociálních sítích
Kateřina Zobačová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková