Vývoj a pilotní ověření nástroje na měření sociální úzkosti na Instagramu – Kristýna Halešová
Kristýna Halešová
Bakalářská práce
Vývoj a pilotní ověření nástroje na měření sociální úzkosti na Instagramu
Development of a social anxiety on Instagram scale
Anotace:
Tato bakalářská práce měla za cíl vylepšit a validizovat metodu na měření sociální úzkosti na Instagramu (SAI), původně vyvinuté v rámci předmětu Základy psychometriky (Halešová et al., 2021). Prvním cílem práce bylo ověřit navrhnutou dvoufaktorovou strukturu škály inspirovanou Learym (1983) a skládající se z faktorů sociální úzkosti z publika a interakce. Druhým cílem bylo ověření konvergentní a divergentní …víceAbstract:
This bachelor’s thesis aimed to improve and validate a measure of social anxiety on Instagram (SAI) initially developed by Halešová et al. (2021) in a psychometrics course. The first goal of this work was to confirm the measure’s two-factor structure, comprising of audience and interaction anxiety, which was inspired by the work of Leary (1983). The second goal was to verify SAI’s convergent and divergent …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h71pb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petr Palíšek
- Oponent: Mgr. Hynek Cígler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Význam facebookového liku na vnímanou sociální oporu
Eliška OLEŠOVSKÁ -
Vliv zážitkové edukační hry na zvídavost a sociální úzkostnost
Vendula MÁČALOVÁ -
Vliv psů na zvládání sociální úzkostí a deprese
Yelizaveta Plisko -
Vliv informace o obtížnosti položky na její psychometrické vlastnosti
Šimon Šeďa -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
Lukáš Lepič -
Psychologické souvislosti uživatelského chování na Instagramu
Horáková Horáková -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková