Rozhodování v praxi manažera hotelu – Bc. Lukáš Černý
Bc. Lukáš Černý
Bakalářská práce
Rozhodování v praxi manažera hotelu
Decision making in the practice of a hotel manager
Anotace:
Tématem bakalářské práce je ,,Rozhodování v praxi manažera hotelu". Záměrem práce bylo zjistit názory manažerů na obsah a realizaci jednotlivých etap rozhodovacího procesu při řešení rozhodovacích problémů v návaznosti na situace, které mohou vzniknout. Hlavním cílem bylo zjistit, jestli manažeři využívají rozhodovací proces při řešení rozhodovacích problémů. Dalším cílem práce bylo zjistit, jestli …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is ,,Decision-making in practice of a hotel manager”. The aim of the thesis was to find out the views of managers on the content and implementation of various stages of decision-making in relation to situations in which some problems my occur. The main goal of the thesis was to find out whether managers use the decision-making process when solving decision-making problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ku7v7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková