Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost – Bc. Emil Cienciala
Bc. Emil Cienciala
Bakalářská práce
Tvorba mediální strategie pro vybranou společnost
Creating a media strategy for a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout mediální strategii pro fotbalový klub SK Slavia Praha, aby se dosáhlo plné návštěvnosti při všech domácích zápasech v jarní části sezóny. Teoretická část se zabývá hlavními pojmy a nástroji potřebnými pro tvorbu mediální strategie pro danou společnost. Praktická část představuje analýzu externí marketingové komunikace SK Slavia Praha a její srovnání s hlavními …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose a media strategy for the football club SK Slavia Praha in order to achieve full attendance at all home matches in the spring part of the season. The theoretical part deals with the main concepts and tools needed for creating a media strategy for a given company. The practical part presents an analysis of the external marketing communication of SK …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Lucie Putryk -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Návrh mediální strategie pro snížení plýtvaní potravinami
Tomáš Měchura -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Kryštof Wágner
Název
Vložil
Vloženo
Práva