Graffiti a jeho využití v reklamě – Bc. Kateřina Kohoutová
Bc. Kateřina Kohoutová
Bakalářská práce
Graffiti a jeho využití v reklamě
The use of graffiti in advertising
Anotace:
Moje bakalářská práce je o využití graffiti v reklamním průmyslu. Tato práce poukazuje na to, že kreativní průmysl by mohl využít některé z pouličního umění nebo graffiti, aby přilákal více mladých lidí. Ve své bakalářské práci využívám informace, které jsem získala z vlastního dotazníku a z rozhovorů s lidmi, kteří v této oblasti pracují a žijí. Dále pak z knih a článků, které se zabývají graffiti …víceAbstract:
My bachelor thesis is about the use of graffiti in the advertising industry. This work describes how the creative industry could use some of the street art or graffiti to attract more young people. In my bachelor thesis, I used information that I obtained from my own questionnaire and from interviews with people, who work and live in this area, and from several books and articles dealing with graffiti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Vliv Alexandra Hackenschmieda na reklamní průmysl
Johan ČAPEK -
Estetika street artu: Vysoké i nízké jako nástroj odporu i komerce
Petra Slavinská
Název
Vložil
Vloženo
Práva