Plánování marketingové komunikace – Bc. Lenka Maureryová
Bc. Lenka Maureryová
Bachelor's thesis
Plánování marketingové komunikace
Planning of Marketing Communication
Anotácia:
V bakalářské práci se věnuji tématu plánování marketingové komunikace pro projekt nového časopisu Health Only. V teoreticko-metodologické části se opírám o myšlenky Philipa Kotlera, které se dají aplikovat na jakoukoliv společnost a produkty. Zároveň uvádím současné trendy ve struktuře marketingových komunikací, jako je online marketing, guerilový marketing, virový marketing, produkt placement a vysvětluji …viacAbstract:
This bachelor thesis is presenting a topic about planning marketing communication in new project – magazine Health Only. Theoretical part stems from ideas of Philip Kotler. This theory can be used on any company or products. In the same time I am presenting nowadays trends in marketing communication structure e.g., on-line marketing, guerilla marketing, viral marketing, product placement. And explaining …viacKľúčové slová
Printová média mediamix cílová skupina SWOT analýza strategie zaměření strategické aliance implementace marketingový plán situační analýza nadlinková komunikace podlinková komunikace guerilový marketing on-line marketing webové stránky mikrostránky advergaming virový marketing product placement event marketing brief mediaprojekt ABC ČR mediální agentura mediální výzkum mediální plánování nákup médií distribuce CPT B2B B2C obligatorní podmínky fakultativní podmínky
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mn48n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Značka jako nástroj marketingové komunikace společnosti VHV Opus, a.s
Jakub Vandělík -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova