Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování – Bc. Kateřina Horná
Bc. Kateřina Horná
Diplomová práce
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Product placement in Czech movies and their important financial source
Anotace:
Tato práce se zabývá oblastí product placementu. Konkrétně se zaměřuje na české filmy a jejich financování. První část práce je teoretická. Je koncipována tak, aby zcela neinformovanému člověku podala přesný náhled na problematiku marketingu. V závěru teoretické části se již zaměřuje na pojem product placement. V analytické části je poté přiblížen product placement v českých podmínkách. Je zde uvedena …víceAbstract:
This work is concerned with the product placement. Specifically, it focuses on Czech films and their financing source. The first part is theoretical. It is designed to completely uninformed person filed an accurate preview of the marketing problems. In conclusion, the theoretical part is focused on the concept of product placement. The analytical part is about product placement in the Czech conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11635/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORNÁ, Kateřina. \textit{Product placement v~českých filmech - významný zdroj jejich financování} [online]. Praha, 2015 [cit. 2023-03-28]. Dostupné z: https://theses.cz/id/v28gbn/. Diplomová práce. University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická. Vedoucí práce doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Jaroslava KAFKOVÁ -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Český film a české filmové ceny
Kateřina Schőnová -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Český film pro teenagery po roce 1993
Radek Barták -
Sports Marketing after the Financial Crisis
Kateřina Salajková -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková