Bc. Iveta Sladká

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu na trh

Launch of new product on market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií v etapě zavádění nového produktu na trh. Analyzuje proces tvorby strategie a volby marketingových nástrojů. První část práce je zaměřena na teoretický popis strategického marketingového procesu a marketingových strategií, které je možné při zavedení produktu na trh využít. Druhá část se zabývá analýzou konkurence, zhodnocením stávajícího produktového …více
Abstract:
The present bachelor thesis deals with the marketing strategy in the stage of launching a new product on the market. It analyzes the process of making choices and strategies of marketing tools. The first part focuses on the theoretical description of the strategic marketing process and the marketing strategies that can be used when launching the product on the market. The second part analyzes the competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Ivo Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem