Bc. Iveta Sladká

Bachelor's thesis

Uvedení nového produktu na trh

Launch of new product on market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií v etapě zavádění nového produktu na trh. Analyzuje proces tvorby strategie a volby marketingových nástrojů. První část práce je zaměřena na teoretický popis strategického marketingového procesu a marketingových strategií, které je možné při zavedení produktu na trh využít. Druhá část se zabývá analýzou konkurence, zhodnocením stávajícího produktového …more
Abstract:
The present bachelor thesis deals with the marketing strategy in the stage of launching a new product on the market. It analyzes the process of making choices and strategies of marketing tools. The first part focuses on the theoretical description of the strategic marketing process and the marketing strategies that can be used when launching the product on the market. The second part analyzes the competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Ivo Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting