Ing. Renáta Ježková

Master's thesis

Interaktivní marketing ve službách

The Interactive Marketing in Services
Abstract:
Interaktivní a interní marketing, dva blízké pojmy a přístupy protínající se v jednom článku, kterým je zaměstnanec společnosti. Právě pomocí jejich aplikace se společnosti zaměřují na zaměstnance, jehož prostřednictvím následně oslovují zákazníka společnosti. Vše je následně doprovázeno externím a vztahovým marketingem. Vzhledem k tomu, že v oblasti podnikání ve službách zaměstnanci firem svojí prací …more
Abstract:
Interactive and internal marketing, close terms intersecting at one point, which is the employee. In applying them, companies focus on an employee through which they are approaching their customers. Everything is accompanied by external and relational marketing. The employee in the service sector directly influences final quality of the services and a company's competitive ability on the market. With …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ježková, Renáta. Interaktivní marketing ve službách. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications