Tereza Poláková
Diplomová práce
Merchandising ve vybrané firmě
Merchandising in chosen company
Anotace:
V první části se práce zabývá merchandisingem v teoretické rovině. Rozebírá různé aspekty merchandisingu. V druhé, praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části v prodejních jednotkách Jednoty Uherský Ostroh. Zároveň se zde nacházejí informace o Jednotě Uherský Ostroh, které zahrnují vývoj tohoto podniku, současnou ekonomickou situaci a také merchandisingová pravidla. Dle těchto merchandisingových …víceAbstract:
Concerning the first part of the thesis, we deal with the theoretical aspect of merchandising. In the second - practical - part of the thesis, the theoretic knowledge are applied in the Jednota Uherský Ostroh's stores. There are information about Jednota Uherský Ostroh, concerning development of the company, the current economic situation and the rules of merchandising, too. 3 different types of stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24320
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24320
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod