Třídní rozdíly ve Velké Británii – Ing. Milan Mařík
Ing. Milan Mařík
Bakalářská práce
Třídní rozdíly ve Velké Británii
Class Differences in Great Britain
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Třídní rozdíly ve Velké Británii“ je charakterizovat britské společenské třídy a jejich vliv na společnost a politické uspořádání. Vývoj tříd a pohledu na ně v průběhu dvacátého století je rozhodující faktor pro současné uspořádání společnosti, a proto na něj kladu důraz v první části, kde popisuji jednotlivé třídy. Jak Britové vnímali a vnímají svůj třídní systém, je naznačeno …víceAbstract:
The goal of my bachelor thesis “Class Differences in Great Britain” is to characterize British social classes and their influence on society and politics. The development of classes during the twentieth century is very important for the present structure of society. Therefore, in the first part the individual class development is focused on in connection with the past. How the British themselves have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lu55h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Lidia Kyzlinková, CSc.
- Oponent: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení rozdílů v grafomotorice u dětí s vadami řeči ze speciálních logopedických tříd a běžných tříd mateřských škol
Ivana Blažíčková -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla u dětí 7. třídy ZŠ - případová studie třídy
Veronika Večerková -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla u dětí 8. třídy ZŠ - případová studie třídy
Michaela Mičánková -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla u dětí 2. třídy ZŠ - případová studie třídy
Monika Navrátilová -
Vybraný problém homonymie slovesných tvarů z hlediska automatické morfologické analýzy (homonymie tvarů sloves I. třídy (vzor nést, péci) a II. třídy (vzor tisknout): substandardní tvary l-ových příčestí a dějová jména potažmo tvary mask. sg. přechodníku přítomného)
Adriana Babincová -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla u dětí 6. třídy ZŠ - případová studie třídy
Veronika Gilbertová -
Úspěšné sociální začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd a do tříd s programem Začít spolu.
Iveta DRNCOVÁ