Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR – Bc. Jana Adamcová
Bc. Jana Adamcová
Bachelor's thesis
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Key problems of beginning teachers at elementary schools in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou začínajícího učitele. Její teoretická část přináší vymezení základních pojmů, představuje přípravu budoucích učitelů včetně pedagogické praxe a požadovaných kompetencí učitele, přibližuje vstup začínajícího učitele do učitelské profese, jeho adaptaci ve školním prostředí a spolupráci s uvádějícím učitelem i s ostatními kolegy. Součástí teoretické části …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the theme of the beginning teacher. The theoretical part outlines some basic terminology, describes teacher training, teaching practice and the requirements placed on future teachers, looks at teachers at the outset of their career, their adaptation in the school environment and their cooperation with their mentor as well as other colleagues. This part also deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lgzbv/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Učitelská kompetence v rámci výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martin Polách -
Kompetence třídního učitele k péči o kvalitu života žáků
Irena Loudová -
Kompetence v profesi učitele
Vladimír ŠPAČEK -
Začínající učitel na 1. stupni ZŠ v praxi
Michaela DOMINOVÁ -
Vstup začínajícího učitele do profese
Jana Rychlíková -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Činnosti prováděné studenty během závěrečné lékárenské praxe a názor studentů na její aspekty
Markéta Dvořáková -
Praxe Académica na Vida dos Estudantes Minhotos
Adéla Terezie Hurtová