Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku – Karolína Čihalová
Karolína Čihalová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Abstract:
Hlavním cílem absolventské práce je analyzovat spokojenost s prodejnou supermarket Albert v Moravském Krumlově. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je složena z dvou hlavních kapitol. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy nákupního chování, druhy chování spotřebitele, faktory ovlivňující nákupní chování a fáze rozhodovacího procesu. Další kapitola teoretická …moreAbstract:
The main goal of the graduate thesis is to analyze satisfaction withthe supermarket Albert store in Moravský Krumlov. The workis dividend into theoretical and prctical part. The theoretical part consists of two main chapters. The theoretical part is focused on the basic concepts of shopping behavuior, types of consumer behavior, factors influencing shopping behavior and the stages of the decision-making …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/c19pao/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHALOVÁ, Karolína. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c19pao/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Zahraniční obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
Pavla PETERKOVÁ -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral