Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin – Michaela Andrýsková
Michaela Andrýsková
Bakalářská práce
Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Analysis of Buying Behaviour of Internet Users of Selected Age Groups
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současného stavu nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. K marketingovému výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů řešících problematiku elektronického podnikání, elektronického obchodu a nákupního chování …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to analyze the current state of buying behavior of internet users of selected age groups. The marketing research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part provides an overview of gained knowledge from literature sources for solving issues of e-business, e-commerce and buying behavior of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRÝSKOVÁ, Michaela. \textit{Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/c1fdx5/.
Jak správně citovat práci
Andrýsková, Michaela. Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podnikání v praxi
Kateřina ZELDOVÁ -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Elektronické obchodování v ČR
Darya Krauchanka -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Elektronické obchodování
Lucie Uherková -
Freelancer: podnikání na volné noze
Kateřina KORČÁKOVÁ -
Doporučení pro důvěryhodný a uživatelsky přístupný elektronický obchod
Veronika Meklešová -
Vnitřní trh EU se zaměřením na elektronický obchod
Eva Jirásková