Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM – Gabriela POSPÍŠKOVÁ
Gabriela POSPÍŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM
Analysis of Internet Promotion of STAVEBNICTVI-THERM Trade Fair
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM, který je každoročně pořádán firmou ZLÍNEXPO, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována odborná literatura týkající se internetu a jeho využití v marketingové komunikaci. V praktické části je představena firma ZLÍNEXPO, s.r.o. a veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM a poté …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with internet promotion of STAVEBNICTVI-THERM trade fair which is annually organized by ZLÍNEXPO, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature about internet and its usage in promotion. The practical part presents ZLÍNEXPO, s.r.o. and the STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair and evaluates current internet promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠKOVÁ, Gabriela. \textit{Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/c1w42x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSPÍŠKOVÁ, Gabriela. Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová